stylistawnetrz.pl - BMW E90 i F30 - porównanie jakości materiałów wnętrza

stylistawnetrz.pl - BMW E90 i F30 - porównanie jakości materiałów wnętrza



BMW E90 i F30 - porównanie jakości materiałów wnętrza


REKLAMA | w wolnym czasie zobacz też: Nie ma reklamy.
Komentuj dalej:
  • Hiobie, proponuję przyspieszenie 0-100km/h jako kolejny film. Tryb Comfort oraz tryb Sport.
  • A można tak trochę niekulturalnie zapytać co z twoim synem? Miał Cadilaca, ale nie widuje tego auta na filmach, więc już się wyprowadził na swoje, że tak to ujmę? 
  • Hiobie, powiem Ci ze oglądam Cie od roku i powiem Ci że jesteś dla mnie dobrym przykładem jak należy postępować w życiu, patrząc na twoje auta i na to jak o nich opowiadasz jestem w pelni zmotywowany aby tez ciężko pracować i za tę ciężką prace cos od życia otrzymać . Jak narazie zbieram na BMW 116i, może i nie jest to sportowe auto, ale postanowilem sobie ze moim pierwszym autem nie będzie golf III . Dzięki wielkie za te filmiki, lubie je oglądać i brać z nich jakiś przyklad ze ciężką praca można sobie pozwolić na przyjemności . Pozdrawiam z zimowej Warmii . ~ Łukasz.
  • Widać listwa w M3 już jest, szybka reakcja :D
  • Hiobie jeżeli chodzi o drzwi to jest taka kwestia że w f30 sa juz zawiasy nowej generacji trzymające w każdej pozycji co za tym idzie musieli zastosować inne zawiasy blokujące drzwi dlatego może wydawać Ci się to tanim rozwiązeniem które tanie nie jest :) 5:07 Czy w USA jest coś takiego jak "S" pakiet? Z tego co mi wiadomo w Europie nazywa się to "M" pakiet. Hiobie mi wnętrze Twojej M3 w pewnym sensie przypomina e39 z 2003r którą jeździłem przez jakiś czas, jeszcze u Ciebie zastosowali podobne rzeczy. Co do 328 to nie ma się co spodziewać cudów, podstawowy model w gamie BMW. Mi jest ciężko się do tego odnieść bo przez długi czas miałem BMW e66 a tam to już na prawdę wnętrze powalało zarówno jak i jakością i wykończeniem, był to jeden z najlepszych i najwygodniejszych samochodów jakie było dane mi użytkować :)
  • Bo skórę trzeba odpowiednio konserwować-smaruje się specjalnymi preparatami a gdy jest baardzo mocno zniszczona-kremem Nivea.
  • a te blachy na "KR" to po co są? ze znaczkiem "PL"? wyjaśnij. trwa jakaś wojna, jesteś politycznym emigrantem, nie możesz wrócic do kraju? wygodny jest patriotyzm gdy za 35 tysiecy kupujesz bmw, zamiast 8 letniego diesla. to dla mnie -zreszta kiedyś pisałem totalny objaw waszej hipokryzji. odpuściłbym jesli zrezygnowałbyś z tej polskiej symboliki. droge do kraju masz otwarta:) ale najwyrazniej milosc do ojczyzny za pensje w złotówkach szybko sie wypala...i po co to zabieganie o subskrybcje, ogladanosc nad wisla? zenada!
  • Jest OK , takie szczegółowe filmy lobię.
  • 5:40 Jakiś czas temu byłem w magazynie materiałów dużej, znanej w Polsce firmy produkującej sofy, były tam bele z nawiniętą eko-skórą w jakości od tandetnej "gumy ze wzorem" do delikatnej ala' włoskiej skóry i byłem święcie przekonany, dałbym sobie rękę uciąć, że to była skóra naturalna. Możliwości produkcyjne eko-skóry są teraz takie, że większość ludzi nie jest w stanie rozpoznać skóry naturalnej od eko-skóry. Podobnie jest z drewnianymi elementami, czy takimi, które imitują aluminium, włókno węglowe. Mam wrażenie, że ludzie wstydzą się jeszcze eko-skóry, choć to są same zalety. Pozdrawiam.
  • Tu by Zachar sie przydal :P
  • Array
  • Hiob mam pytanko :) mógłbyś ustawić kamerę na fotelu kierowcy tak żeby było widać jak kierujesz i widać drogę i taka dłuższe przejażdżki ? jak i F30 jak i Twoim M3 maluszkiem i Twojego syna ;)
  • Bardzo ciekawy filmik, wszystko jak na tacy :) Mam pytanie na temat mojego motoroweru, skierowane do mechaników (na moim forum nie uzyskałem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi) Otóż prèdkość maksymalną osiąga przy 10 tys. Obr/min. Po drodze 10 km do szkoły i postoju ok. 6 godzin osiąga zazwyczaj tylko 7 tysięcy, czasami więcej, a czasami nawet 5 tys. Co przy prędkości rzędu 35km/h doprowadza do białej gorączki :) dodam że obroty trzyma, wchodzi nań dobrze i wszystko na rozgrzanym silniku. Silnik to czterosuwowa konstrukcja hondy 50ccm (dla wtajemniczonych 139fmb), zapłon modułowy. Bardzo prosiłbym o odpowiedź :)
  • Witam kto może pi podać nazwę strony Żeby oglądać hioba jak jedzie ciężarówką Pozdrawiam 
  • Hiobie, czy jak byś miał okazję wymienić tą F30 na Audi A4 B8 o tej samej mocy, to wymieniłbyś je ? Jeśli tak/nie to dlaczego ?
  • +truckerhiob Świetny Film! Panie Piotrze, jakie są najpopularniejsze marki odzieżowe w USA? w bardzo ładnej okolicy pan mieszka :) Pozdrawiam!
  • Przy okazji oglądania tego materiału wpadłam na genialny, bo babski pomysł. Oddam w ręce tapicera całe wnętrze samochodu. Niech mi opatuli w pikowaną kołderkę wszystkie elementy, która chronić mnie będzie w razie "draki". Te poduszki powietrzne to jakiś koszmar jest.
  • Auta w usa nie musza mieć z przodu rejestracji? 
  • Panie Piotrze słyszałem, że w USA dość mrozna zima, odczuwalne są jej skutki z południowych stanach ?
  • Piekne auta Hiobie.W styczniu też zmieniłem auto i tak samo się cieszę jak Ty.Pozdrawiam.
  • Hiobie zaprezentuj sprawdzanie poziomu oleju w F30.
  • Tak my się wydaje nie lepiej jak w m3 była by mniejsza kierownica ?
  • Dobre porównanie Hiob :) Pozdrawiam
  • Ja mam porównanie z E39 2002 i E60 2005. Obydwoma mam na koncie po kilkanaście tys km. W tym wypadku E60 przy E39 to jak chińska zabawka. Tragedia w porównaniu do poprzedniczki. Od chromowanych listew na zewnątrz, przez klamki, przyciski, przełączniki, no praktycznie wszystko jest gorszej jakości w E60.
  • Cześć Hiobie. Czy skrzypią boczki w M3 ? W szczególności ten z prawej strony/ przedni. Dużo osób narzeka na to w E90 ( włącznie ze mną)
  • Aż dziwiło mnie że f30 ma tradycyjny ręczny a nie elektroniczny z jakimś przyciskiem :) Bardzo fajny filmik, pozdrawiam
  • Hiobie, co stało się z rejestracją SBI z Audi? Została ''sprzedana'' z autem?
  • ja osobiscie uwazam ze najlepsze materialy wykonczeniowe pod wzgledem jakosci uzytych materialow to mialy bmki do lat 2006 , moje x5 z roku 2003 po tylu latach uzytkowania pojazdu nadal potrafi zskoczyc , ze np tapicerka czy fotele wygladaja tak dobrze po tylu latach , a dla porownania czytajac opinie osob ktore zakupily bmw x5 e70 w roku 2007 , to mozna napotkac na takie komentarze , w ktorych ludzie sie smieja z tworzyw sztucznych jakie zostaly tam zastosowane gdyz po dotknieciu mamy wrazenie , ze dotykamy podobnego plastiku z jakiego zostala zrobiona zakretka od butelki :) oczywiscie nie jest to moja opinia bo nie siedzialem jeszcze w e70 , ale zastanawiam sie nad tym czy np najnowsza x5 f15 za 12 lat tez bedzie tak dobrze trzymala sie w srodku ;)
  • w F30 jest dostępna w podstawie poza zwykłą tapicerką, tapicerka z eko skóry, prawdziwa skóra też jest dostępna za dopłatą
  • Witaj Hiobie. Powinieneś zgłosić się do Zachara z kanału AutoCentrum. Taki rzetelny testujący na pewno się przyda :). Pozdrawiam
  • Po co taki podatek od zbyt duzego zuzycia paliwa ? To idac tym tokiem myslenia powinno sie zakazac produkcji i sprzedazy takich aut i problemu by nie bylo. A zdarzaja sie niektore FIATY, ze drzwi zamykaja sie tez z kultura, choc kto wie moze to zalezy od modelu i rocznika :-)
  • Chiobie a z kąd wiesz że ta imitacja skóry po 10 lat będzie wyglądała tak samo jak teraz i nie zacznie pękać ?????
  • Uwielbiam twoje Vlogi motoryzacyjne ,szczególnie z tymi samochodami.Myślałem ,że z BMW 328i już nic nie będzie a tu proszę kolejny ciekawy materiał.Oby więcej takich.Pozdrawiam!
  • Przyklej rejestracje na tasme dwustronną
  • Zgadzam się całkowicie. Alcantara jest lepsza niż skóra, ale nie możemy kupić w USA.
  • Wiem ze nie ma co porownywac ale jak dla mnie wnetrze golfa 7 prezentuje sie duzo lepiej od tej trojki :) 
  • A czy Skoda jest dostępna na rynku amerykańskim? 
  • Ja bym wolał BMW M3 E90 dla siebie niż F30 bo cała koncepcja F30 mnie się nie podoba a co do skórzanych foteli w M3 to ogarnij sobie gliptone do skóry to powinno Ci pomóc .
  • ale srebrna to M-ka

Informacje

Czas: 29:22

Oglądalność: 20439

Partner serwisu: orkisz ekologiczny

Opinia: 4.8246574

Od | truckerhiob dział Autos & Vehicles |